Skip to main content

MARKET

Η Κωτσόβολος εκπαιδεύει τους ανθρώπους της για να προσφέρουν τη βέλτιστη εξυπηρέτηση στα άτομα με Αυτισμό

Η συνεργασία της Κωτσόβολος με την ομάδα TheHappyAct συνεχίζεται και αυτή τη φορά επεκτείνεται στην εκπαίδευση του προσωπικού για μία Καλύτερη Ζωή για όλους, χωρίς εμπόδια και περιορισμούς.



Η  Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς εμπόδια» και σε συνέχεια της χαρτογράφησης 11 καταστημάτων της, με στόχο να  δώσει χρήσιμες πληροφορίες για ασφαλή και άνετη πλοήγηση στα άτομα με Αυτισμό, προχώρησε με τη βοήθεια της εξειδικευμένης ομάδας TheHappyAct στην εκπαίδευση όλων των ανθρώπων της που εργάζονται στα καταστήματα.

Pixel

Μέσα από 5 συναντήσεις που τις παρακολούθησε το δίκτυο της Κωτσόβολος, η ομάδα TheHappyAct ενημέρωσε το προσωπικό όλων των βαθμίδων της Κωτσόβολος σχετικά με την γενικότερη έννοια της αναπηρίας – ορατής και αόρατης – και του αυτισμού, τους τρόπους συναλλαγής με τους ανθρώπους που ανήκουν στο φάσμα, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης σχετικών περιστατικών, ενώ προσέγγισε την έννοια της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, ανέλυσε τα προβλήματα που αυτή περιλαμβάνει και ανέδειξε τους τρόπους αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων.

Οι δράσεις δεν έμειναν μόνο εκεί, καθώς για το κατάστημά της στο Αεροδρόμιο (ΑΙΑ), η Κωτσόβολος δημιούργησε ένα βίντεο εικονικής περιήγησης-ένα virtual tour- το οποίο μπορούν να συμβουλεύονται πριν την επίσκεψή τους τα άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού, προκειμένου να εξοικειώνονται με τα αισθητηριακά ερεθίσματα που υπάρχουν σε αυτό και να απολαμβάνουν μία ανεμπόδιστη επίσκεψη που συνοδεύεται από μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Εκτός από το video, είναι, επίσης, διαθέσιμα στη shopping page του καταστήματος στο site της Κωτσόβολος, ο οδηγός αισθητηριακής προσβασιμότητας και ο αισθητηριακός χάρτης.

Pixel

Η ευθυγράμμιση των προσπαθειών όλων των ανθρώπων της Κωτσόβολος με τη γενικότερη κατεύθυνση της εταιρείας που βασίζεται στην έννοια της συμπερίληψης, αναδεικνύει τη μεγάλη προσπάθειά της, ώστε όλοι οι άνθρωποι να έχουν ίση πρόσβαση στην τεχνολογία χωρίς εμπόδια, διακρίσεις και περιορισμούς για μία Καλύτερη Ζωή, για έναν Καλύτερο Κόσμο.

Διαβάστε επίσης

MARKET

Όπου υπάρχει μοναξιά, ας είμαστε εκεί. Με έναν καφέ, έτσι χωρίς λόγο!

Το ανθρώπινο μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του Λουμίδης® Παπαγάλος®

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

Προτεινόμενα

CELEBS

Κωνσταντίνος Αργυρός: Αποθεώθηκε από 4.000 θεατές στη Βουλγαρία

Προετοιμάζει και το νέο του τραγούδι.

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Στην καρδιά και το μυαλό του Δίδυμου άντρα

Θα τα δεις όλα διπλά μαζί του!

CELEBS

Έλλη Κοκκίνου: Ο γιος της Αλέξανδρος έγινε 16 - Το βίντεο από τα γενέθλια

17/5/2008, η πιο ευτυχισμένη ημέρα της ζωής μου»