Skip to main content

BEAUTY NEWS

#DearInfluencers: Μια καμπάνια από το Dove που κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς!

Με σύμμαχο την κοινή γνώμη το Dove ξεκίνησε έναν ουσιαστικό διάλογο με σκοπό να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση της νέας γενιάς.



Το Dove, πιστό στο όραμα του να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, θέλει να αναδείξει ένα σημαντικό και επίκαιρο πρόβλημα, αυτό της πίεσης που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους. Στο πλαίσιο αυτό, δημιούργησε την local καμπάνια #DearInfluencers, μια ανοιχτή επιστολή προς τους Influencers στην Ελλάδα, ζητώντας τους κάτι απλό αλλά σημαντικό. Κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα στα διαφημιστικά τους post να το δηλώνουν, ώστε τα νέα κορίτσια να μπορέσουν να δουν την ομορφιά πίσω από τα φίλτρα και να αγαπήσουν τον εαυτό τους ακριβώς όπως είναι.

Pixel

Μέσα από ένα μεγάλο κάλεσμα για αλλαγή το Dove παρότρυνε το κοινό να υπογράψει το αίτημα στο dearinfluencers.gr και να στηρίξει την πρωτοβουλία, με τις συμμετοχές να ξεπερνούν κάθε προσδοκία! Με εφόδιο τις χιλιάδες υπογραφές που συγκεντρώθηκαν και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς της αγοράς, το Dove συνέβαλε ώστε να συμπεριληφθεί το πολύ σημαντικό θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων στο Ειδικό Παράρτημα του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) που αφορά στο Influencer Marketing.

Δείτε εδώ το ευχαριστήριο video από το Dove.

Έτσι, με το νέο Ειδικό Παράρτημα, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστικές εταιρείες και οι influencers δεσμεύονται να ενημερώνουν το κοινό κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα και επεξεργασμένες εικόνες στα διαφημιστικά τους post.

Pixel

Ακολουθώντας εδώ και χρόνια αυτούς τους κανόνες, το Dove δείχνει το δρόμο προς ένα πιο υγιές και υπεύθυνο διαφημιστικό τοπίο, ώστε τελικά οι νέοι να σταματήσουν να συγκρίνονται με μη ρεαλιστικά πρότυπα και να πιστέψουν στη δική τους, αληθινή ομορφιά!

Όπως δήλωσε η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας της Unilever: «Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που υπέγραψε το αίτημα και στήριξε την πρωτοβουλία μας, ώστε μαζί να βοηθήσουμε τη νέα γενιά να βρει τη χαμένη της αυτοπεποίθηση! Στο Dove αλλά και στη Unilever συνολικά συνεχίζουμε να αναλαμβάνουμε ουσιαστικές δράσεις προκειμένου να ενδυναμώσουμε την επόμενη γενιά, γύρω από το θέμα της αυτοπεποίθησης του σώματος και την αποδοχή της διαφορετικότητας του καθενός, ώστε να μπορέσουν οι νέοι να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους».

Παράλληλα, όπως δήλωσε η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ): «Το νέο παράρτημα του ΕΚΔ-Ε για το Influencer Marketing αποτελεί παράδειγμα άριστης συνεργασίας μεταξύ φορέων και brands. Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συνεργασία, για το αποτέλεσμα και για το Dove που, παίρνοντας θέση για ένα πολύ σοβαρό θέμα της εποχής μας, όπως η αυτοεκτίμηση των νέων, κάνει πράξη το Better Marketing».

Μέσα από την καμπάνια #DearInfluencers το Dove κατάφερε να ενώσει κοινό, Influencers αλλά και τους αρμόδιους φορείς σε έναν κοινό σκοπό: να βοηθήσουμε τη νέα γενιά να βρει ξανά τη χαμένη της αυτοπεποίθηση! Με όχημα αυτή την αλλαγή, το Dove συνεχίζει να αγωνίζεται μέσα από στοχευμένες δράσεις για μια πραγματικότητα όπου οι νέοι θα ορίζουν την ομορφιά με τους δικούς τους κανόνες.

#DearInfluencers

#Dove

Διαβάστε επίσης

BEAUTY NEWS

Φεστιβάλ Καννών 2024: Τα ωραιότερα beauty looks που είδαμε στο κόκκινο χαλί και θέλουμε να αντιγράψουμε

Οι εμφανίσεις που ξεχώρισαν ως προς το μακιγιάζ και τις κομμώσεις, στη λαμπερή Croisette

BEAUTY NEWS

Η Lancôme παρουσιάζει τη νέα Hypnôse Drama mascara για περισσότερο όγκο από ποτέ

Ο θρυλικός όγκος κάνει ένα θρυλικό comeback, μέσα από μια βελτιωμένη σύνθεση που είναι αναμφισβήτητα καλύτερη από ποτέ!

BEAUTY NEWS

Η L'Oréal Paris γιορτάζει την Ημέρα της Μητέρας

5 αγαπητές γυναίκες έδωσαν το δικό τους ηχηρό μήνυμα γύρω από τη μητρότητα, ενθαρρύνοντας όλες μας να αγκαλιάσουμε άφοβα τις φιλοδοξίες μας και να πιστεύουμε στην αυτοεκτίμησή μας καθημερινά

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Δευτέρας 20 Μαΐου

Έχετε την προδιάθεση να ανοίξετε καινούριες προοπτικές σε τομείς της ζωής σας

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Βουτιά απόλαυσης: Ντιπ με χτυπημένη κρέμα μοτσαρέλας και ψητά ντοματίνια

Ένα ντιπ που θα απογειώσει τη γεύση σας

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Όσοι πετυχαίνουν τους στόχους τους διαθέτουν αυτά τα 10 χαρακτηριστικά

Δες πού πρέπει να εστιάσεις και πώς να οργανωθείς για να πετύχεις ό,τι βάζεις στον στόχο σου